Friday 7 October 2011

Apa aq rasa? oren?

Hai... hai... hai...
Hurm, hari ini macam biasa. Dok berjam2 dalam office takda kerja...
Aq pun online la. main facebook. bosan kan...
Aq buka facebook AlmaCrest International College... 
Aq pun tengok la photos sana...
Suddenly I miss my college...
I miss my classmate... 
Teringat masa gembira bersama2...
Juga masa bergaduh... haha..:D
Saya terbaca satu majalah, saya sangat setuju dengan statement dalam majalah itu...
Yang berkata begini: 'Semakin kita mengenali seseorang itu, semakin kita tidak serasi'
Betol!! 
Kerana selama ini saya sering tidak serasi bila saya cuba untuk mengenali seseorang dengan lebih rapat...
Hurm, apa2 pun. apa yang sudah berlaku takkan dapat diperbetulkan lagi...
Saya tidak menyesal atas apa yang sudah berlaku dalam kehidupan saya...
Sebab dengan pengalaman2 ini, saya dapat banyak kenangan... ^^ 
I love my life... 

No comments:

Post a Comment